tiistai 15. marraskuuta 2016

16h yöunet

En tiedä miksi olen ollut viime aikoina todella väsynyt. Paljon. Koko ajan. Kuten otsikkokin kertoo, nukuin viime yönä n. 16 tuntia.. Nukahdin illalla kuudelta ja heräsin aamulla kymmenen jälkeen. Siinä kohtaa en enää nähnyt järkeä kouluun lähtemisessä, kun koulupäivästä jo puolet oli ohi.


Vanha kuva, kun olin uneton kotosalla

Ärsyttää, ihan saamaton olo kun nukkuminen en onnistu kuten sen pitäisi. Näin omituisia unia, yritän olla psykologi itselleni ja analysoida niiden merkitystä. Mainittakoon tähän vielä, että viime viikolla olin käynyt aamulla puoli viideltä koputtelemassa kämppikseni huoneen oveen, varoittelemassa häntä myöhästymisestä... Siitä on todella kauan kun olen viimeksi käynyt unissani/puoliunissani kävelemässä ja sekoilemassa. Ehkä olen tulossa kipeäksi.

Vielä syyskuussa hehkutin postauksessani kuinka olen lenkkeillyt hulluna, olen tyytyväinen ahkeruuteeni jne. Yllättäen se on jäänyt taka-alalle. Täytynee ottaa itseä niskasta kiinni, liikkua enemmän ja syödä terveellisemmin jotta energiaakin riittäisi. (Kirjoitin tämän batteryn ja enkeli-karkkien voimalla, en itsekään uskoisi sanaakaan.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti